Nu har jag gjort lite kort igen....



Ett litet trädgårdskort...



Underbart papper som jag köpte av Scrapbruket som visade upp sin butik hos Liza´s pysselmara
den 10 april i Vänersborg. Härliga färger...


Ett dopkort till en liten flicka...



Ett konfirmationskort till en grabb...


Ett allmänt kort med texten "du ska inte tro det blir sommar" är tryckt frampå.



Ett litet sommarkort till en tjej med Hello Kitty märke på...


Här ska jag sätta in en text ovanför "buggen", har inte bestämt namn eller text..

Det var allt för den här gången...//Eva

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marias Kakburk

Tack:)



jag har själv sökt efter det i affärerna vid ett annat tillfälle här hemma utan att lyckas så tyvärr. Får du nys om det får du gärna höra av dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback