Tjena moss!

Hej! Idag har jag, min mamma, min pappa och min man varit ute i skogen och fällt träd och grillat korv med bröd. Det var jätteskönt i skogen. Vi hjälper min svärmor och tar hand om hennes skog och rensar såna träd som har ramlat och som står lite"galet". Sedan gick vi ut och käkade på en restaurang som heter Koppargrillen. åh, det var gott! Sen gick jag och min man och hyrde filmer och godis. Vi slappade hela kvällen. I morgon ska jag sätta mig och göra lite nya kort!
Há det! Mvh Eva

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

Hehe, nu har jag fått Henric intresserad av din blogg, han var inne och kollade här igår :) Han tycker som jag att det är jätte fina kort!

Kramar

Postat av: Eva

Tack för det!/Eva


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback